Off to Sydney!

1 maart 2019 - Byron Bay, Australië

En toen was het alweer maart. Voordat ik het in de gaten heb ben ik alweer een maand aan het reizen...niet normaal hoe snel dat gaat.

De laatste dagen heb ik doorgebracht in Byron Bay in een prachtig, koloniaal gebouw...B&B. Leuke mensen leren kennen, maar ik had één grote maat, Huxley, het anderhalf jarige zoontje van de gastvrouw.

Bed and Breakfast Byron Bay

Gisteren had ik wel een klein baal momentje, bij het keren heb ik mijn huurauto de greppel ingereden...:-( Gelukkig maar een kleine greppel en geen schade, maar de auto moest er wel uitgetakeld worden.. Maar alles goedgekomen en de auto weer heel ingeleverd bij Hertz.

Verder heb in Byron Bay de vuurtoren bezocht, het strand en natuurlijk het stadje zelf. Ook nog een national park hier bezocht: Natural Bridge.

Byron Bay LighthouseNatural Bridge WaterfallByron Bay Shore

Nu ben ik op het vliegveld en vlieg ik zo naar Sydney. Hier ontmoet ik een van mijn beste vrienden, Ramona en trekken we samen een week op in Sydney, Alice Springs en Ayers Rock. Morgen gaan we een feestje vieren op het Mardi Gras Festival!

Wordt vervolgd!

1. Evelien:
    1 maart 2019
    Wat is het daar mooi 😍 heel veel plezier bij Mardi Gras en geef Ramona een dikke knuffel van mij.
  2. Ad en Joke Jongenelen:
    4 maart 2019
    En inderdaad en toen was het maart, de tijd gaat zeker super snel, hebben wij ook last van .
    Veel plezier bij Alice Springs en Ayers Rock.
    Schitterende foto,s vooral die van de kangaroos op de de Beach.