Derde week Nieuw-Zeeland

1 april 2019 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Kia Ora!

Het Zuidereiland....wat kan ik daar over zeggen....prachtig! Ruig en onherbergzaam. Gletsers, meren, bossen...bochterige wegen. Ik ben hier inmiddels bijna een week en de ene plek is nog mooier dan de andere. Je wordt bijna gewend aan alle mooie uitzichten... Als ik ergens anders zou willen settelen dan in Nederland dan zou dit een mooi plekje zijn.

Vorige week dinsdag heb ik op het Noordereiland nog de Waitomo Glowworm Caves en Auckland central bezocht. Glowworm caves was onvoorstelbaar.....zoveel glimmende gloeiwormen op het 'plafond'  van een ondergrondse rivier, magische wezentjes.

Woensdag ben ik van Auckland naar Queenstown gevlogen waar ik twee dagen ben gebleven. De dagen erna heb ik de fjorden Milford Sound en Doubtful Sound bezocht...twee enorme fjorden. Alleen de reis ernaar toe is machtig prachtig. De beelden spreken voor zich :-)

Check mijn vlog van de afgelopen week: Vlog derde week Nieuw-Zeeland

Tot de volgende....

Milford Sound 2Bobs Cove Jetty

Milford Sound

Milford Sound 4Mirror Lakes

1. Ad en Joke Jongenelen:
    1 april 2019
    De foto,s spreken inderdaad voor zich, en zo te zien en te lezen is het puur genieten.
  2. Pa:
  5. Dewy:
    Prachtig!!
  6. Angela:
    2 april 2019
    Wat zie je een mooie dingen, en wat vliegt de tijd. Veel plezier daar! Groetjes Angela
  7. Paulien:
    3 april 2019
    Weer super! 😘
  8. Anja:
    12 april 2019
    Echt prachtig Danny, veel plezier nog
  9. Pamela:
    14 april 2019
    Hey Danny, wat ben je heerlijk aan het genieten...... Goede keuze om even lekker aan jezelf te denken. Een hoofdstuk in je leven waar je levenslange herinneringen aan zult blijven houden. Geniet ze!!!!!