En weer een week verder!

26 februari 2019 - Gold Coast, Australië

Het is weer even geleden dat ik een verhaal heb geplaatst. Wees niet bang de cycloon is niet aan land gegaan, dus ik ben niet weggeblazen :-)

Alles gaat helemaal prima en heb het enorm naar mijn zin.....! Het reizen, mensen ontmoeten, zelfs het links rijden.

Wat heb ik de afgelopen week allemaal gedaan:

- Woensdag 20 februari ben ik in Yeppoon verbleven, hier lekker gerelaxt in een strand appartement en de enorme hoge getijden bekeken.

- Donderdag 21 februari ben ik doorgereisd naar Agnes Water/1770. Hier naar een National Park geweest en een schitterende zonsondergang gezien.

- Vrijdag 22 februari heb ik een rum brouwerij bezocht in Bundaberg en doorgereden naar Hervey Bay. Hier ben ik tot 25 februari gebleven.

Bundaberg Rum Distillery

- Vanuit Hervey Bay heb ik een excursie gedaan naar Fraser Island. Het grootste zandeiland ter wereld. Het is in feit een grote duin van 72 km lang, waar bossen, regenwoud op groeit. Ook zijn er schitterende meren met parelwitte stranden.

Fraser Island - Lake Mckenzie 2Fraser Island - Rainforrest 2Fraser Island - RainforrestFraser Island - Beach

- Ik ben daarna via Noosa Heads op maandag 25 februari naar Brisbane gereden. Mijn eerste keer rijden in erg druk verkeer. Prima gegaan! Brisbane is een schitterende stad met veel hoogbouw.

Brisbane Skyline Night 1Brisbane Skyline 3Brisbane Skyline 2

- Vandaag (dinsdag 26 februari) verblijf ik in Gold Coast, het hipste strandparadijs van Australie. Mooi, maar mij iets te druk. Dus ik neem maar wat tijd om mijn vlogs te maken ;-).

Gold Coast Strand

Vanochtend heb ik Lone Pine Koala Resort bezocht, een prachtig dierenpark met opvang van koala's en andere dieren zoals vogelbekdieren en dingo's.

Danny met kangoeroe 2KoalaDingoKrokodilPlatypusDanny met kangoeroe

Ik heb van de meeste dagen ook een video geüpload, dus vergeet deze niet te kijken!

Tot de volgende update over een week!

See you soon mates...

1. Pa:
    26 februari 2019
    Ziet er allemaal prachtig uit en leuk dat je het naar je zin hebt.
    Volgende week ben je alweer 1 maand weg
    De tijd gaat super snel
    Gr
  2. Paulien:
    26 februari 2019
    Jaloers 😍
  3. Angela:
    27 februari 2019
    Ziet er prachtig uit Danny!
    Fijn om te horen dat je zo geniet.