Dag Singapore....hallo Australië

10 februari 2019 - Singapore, Singapore

Museum of Art

Hallo allemaal,

Mijn dagen Singapore zitten erop! Nu op het vliegveld om te vertrekken richting Australië. Cairns om precies te zijn.

Singapore was een verbazingwekkende meevaller. Weinig gemerkt van alle regeltjes, gewoon een prachtig schone stadstaat met aardige mensen in een hypermoderne omgeving.

De eerste dag Singapore was super. Gardens by the Bay bezocht, Chinatown en nog wat andere plekken.

De tweede dag was wat minder, ik had de avond ervoor een hamburger op die niet helemaal gaar was en heb de hele ochtend rondom de pot gezeten...

Dit mocht de pret natuurlijk niet drukken dus ik heb me ’s avonds toch gewoon naar de stad gesleept om alle lichtshows te bekijken...

Check ook mijn video weer: Singapore by night

Sands Marina BayGarden by the Bay

1. Pamela:
    10 februari 2019
    Hey Danny, zie dat je lekker aan het genieten bent, op naar de volgende mooie plekken die je gaat ontdekken. Ik zal je zeker af en toe even volgen want kan je natuurlijk niet te lang missen! Geniet, geniet en geniet!!!