Welkom op mijn reisblog!

2 januari 2019 - Oudenbosch, Nederland

Het nieuwe jaar is aangebroken en dat betekent ook dat mijn vertrekdatum steeds dichterbij komt. Mijn vluchten zijn alweer een tijdje geboekt.

Hoe gaat mijn reis er ongeveer uitzien?

Australie Kangaroe

Op 6 februari vlieg ik naar Singapore, waar ik een paar dagen verblijf. Vervolgens reis ik door naar Cairns, Australië. Vanuit Cairns reis ik met de Greyhound hop on / hop off bus naar Sydney. In Sydney tref ik een goede vriendin van mij, Ramona, waar ik een paar dagen mee optrek. Ook gaan we dan samen naar Alice Springs in de Outback om Ayers Rock te bezoeken. Na dit tripje vlieg ik door naar Nieuw Zeeland om daar ruim een maand rond te reizen. Vanuit Queenstown, Nieuw Zeeland vlieg ik dan weer naar Sydney om de Great Ocean Road te rijden en nog een paar dagen in Tasmanië te verblijven. 5 mei vlieg ik vanuit Sydney weer naar Nederland.

Om vervolgens op 12 mei weer te vertrekken naar Amerika voor drie maanden! Wordt vervolgd....!

Route Amerika