4 days later...

13 februari 2019 - Kuranda, Australië

En zo zit je alweer vier dagen in Australië, hoe geweldig is dat! Het begint eindelijk een beetje te bezinken.

Mijn jetlag is voorbij, mijn darmen zijn weer rustig. Kortom, ik voel me weer fit en heb een paar schitterende dagen achter de rug.

Gisteren ben ik naar Fitzroy island geweest, check zeker ook mijn video blog! Prachtig eiland slechts 45 minuten met de ferry vanuit Cairns.

Vandaag een bezoek gebracht aan Kuranda. Een dorpje hoog in de bergen. Hier kan je met een trein heen, midden door de jungle en met de kabelbaan naar beneden. In Kurunda ook een dierenpark bezocht waar ik natuurlijk een koala moest vasthouden :-) Ook wat wallaby's gevoerd daar. En helaas het moest ervan komen, de eerste gruwel, ik heb een slang gezien, in het wild, op MIJN wandelpad. Ik was als de dood natuurlijk, dus nee helaas geen foto mensen ;-) Ook van deze dag heb ik een vlog online gezet....niet te vergeten te kijken ;-)

Vrijdag ga ik snorkelen op het Great Barrier Reef, zo benieuwd!

Maar eerst morgen een relaxdag, beetje zwemmen, lezen en op het strand liggen.

Een paar dagen dus geen verslagen, maar volgt vanzelf weer meer.

Later alligator...

Koala knuffelenUitzichtBarron Gorge waterval

1. Angela:
    13 februari 2019
    WoW Danny, stiekem wel een beetje jaloers hoor op al die mooie dingen die je daar ziet en mee maakt. Geniet er van!
  2. Marjolein:
    13 februari 2019
    Jee..... wat een mooie ervaringen: nu al! Dit wordt echt een supervet jaar!!!! Enjoy!